1. 1. 2020

Čtvrtletka IV. 2019




Ani bych neřekla, že to zase přijde tak rychle, ale poslední čtvrtletí roku je téměř v tahu. Možná mě to tentokrát trochu mrzí, protože tohle byl dobrý rok a vůbec by mi nevadilo, kdyby byl trochu delší. A než začnu ten nový, ještě se ohlédnu za čtením v posledních třech měsících roku 2019.





říjen

Říjen se nesl ve znamení zasloužené, dlouhé a parádní dovolené, alespoň teda jeho prvních patnáct dní. Vzhledem k nutnosti ušetřit místo v bagáží jsem četla hodně na čtečce. Asi se shodneme na tom, že na cestování je čtečka prostě nejlepší. 
V říjnu mě také oslovilo nakladatelství Metafora s novou nabídkou spolupráce. Neodolala jsem a tak  s nimi paktuju zase :)
Konečně jsem si také narvala do čtečky mé sice nehotové, ale i tak celkem obsáhlé dílo. Ze začátku bylo divné číst to ve čtečce, chci říct – vypadalo to fakt jako kniha :D Zvykla jsem si a mám zase o trochu větší motivaci to konečně dopsat.

Přečteno v papíru
Magonie*, Opskurno, Rituál*

Přečteno ve čtečce
Protivníci, Červená sestra *(R), Vím, že tě chci,

Nováčci v knihovně
Rituál, Nevlastní sestra, Kde zní zpěv krkavců, Noc oživlých mrtvol, WD 6: Invaze, Vyslanci mrtvých, akta X – Pravda je někde venku, Akta X – nikomu nevěř, Černá čarodějka, Laila

Celkem 7 přečtených knih, 2.874 stránek a koupeno 10 nováčků.


listopad

V listopadu, stejně jako loni, se do popředí zájmu dostalo NaNoWriMo. Na čtení teda nebylo zase až tolik času, kolik by se mi líbilo. Jednak jsem chtěla pracovat na už rozdělané věci a pak taky na novém projektu, který jsem si na letošek naplánovala. Na starou věc se sice nedostalo, protože nová mě pohltila daleko víc – na čtení však čas přeci jen zůstal. Upřímně nechápu, jak jsem při všem tom psaní dokázala tolik přečíst :D.

Přečteno v papíru
Pařížskášvadlena *(R), Jediná maličkost, Píseň zimy, Včelí královna, Smrtelné stroje, Kletba vítězů, Zrada vítězů, Zrozena pro měsíc, provdána za slunce *(R)

Přečteno ve čtečce

Nováčci v knihovně
Milosrdné přízraky, Kráva nebeská, Moře rzi, Píseň stínů, Zjizvený král, Stačí jen chtít, Prachožrouti, Já a pan Darcy
Šedí bastardi – dárek k svátku

Celkem 9 přečtených knih, 3.161 stránek a koupeno 8 nováčků. Taky 1 dárek :).


prosinec

Prosinec byl celkem pohodový měsíc, až na ty šílené akce v levných knihách :) Trochu mi kvůli (díky?) tomu narostly domácí nepřečtené zásoby, ale jak se říká, knih není nikdy dost. Ježíšek taky zaúřadoval na jedničku.
Přišla na mě vánočně-lenivá nálada. Tak se toho užitečného moc nedělo, ale považuju to tak trochu i za postnanowrimovský syndrom. S novým rokem se to na bloGu zase rozhýbá.

Přečteno v papíru
Píseň oceli *(R), Šedí bastardi, Zřídla, Kde zní zpěv krkavců, Jana Eyreová, Léto, kdy jsme se potkali, Historie nás dvou, S láskou tě nenávidím

Přečteno ve čtečce
Anna Klevská: Královna s tajemstvím (R)

Nováčci v knihovně
Levá ruka boží, Šepotání, Divotání, Zrcadlení, Solitaire, Vězeň noci a mlhy, Černý led, Lock a Mori, Hostitel, Slyším tě všude, Dům bouří, Tisící patro, Sestry z Versailles, Sokyně z Versailles, Žár, Hon na střízlíka, Smaragdové srdce
Dárky k vánocům
Dva tajemství neudrží, Achilleova píseň, Město uprostřed noci, Kroniky prachu, Město lží, Skleněné město, Pozorovatelka

Celkem 9 přečtených knih, 3.645 stránek a koupeno 17 nováčků – šmarjájósef :D. A taky 7 dárků :).


čtvrtletí celkem?

 Celkem 24 knih a 9.680 stran. Koupila jsem „jen“ 35 knih.

Knihy, na které už názor na bloGu je, jsou označeny u názvu * a po kliknutí vás odkaz mrskne přímo na konkrétní článek. Všechny články, které si budete chtít přečíst, najdete taky v seznamu článků na bloGu zde. 

Výtisky ke zhodnocení, které mi poslali z Palmknih, Metafory a Epochy najdete pohromadě tady i s odkazy na hotové články. Za poslané knihy moc děkuji!




závěrem

Chtěla bych poděkovat Palmknihám za možnost s nimi dlouhodobě spolupracovat a za recenzní kousky do mojí čtečky, které mi posílají. Této spolupráce si patřičně vážím a doufám, že i oni jsou spokojeni. Moje díky si zaslouží také nakladatelství Epocha  a Metafora za důvěru a novou spolupráci.
V neposlední řadě děkuji i svým pravidelným i nepravidelným čtenářům a těm, kteří občas zanechají komentář. Těší mě, že je vás tolik a komentáře mi vždycky udělají radost.



Žádné komentáře: