4. 9. 2020

NaNoWriMo

 

Nikdy by mě nenapadlo, že se někdy účastním podobného celosvětového psacího hecu. Ale když už je to pravidelnou realitou, rozhodla jsem se dát akci NaNoWriMo na mém bloGu její vlastní prostor, ať se mi nerozlézá všude.

Místo věčné slávy bude právě v tomto článku :)

Rok 2018

Moje první NaNo. Ještě nejisté a plné pochybností, jestli jsem to schopná zvládnout, ale zároveň plné radosti z dobře přibývajících stránek. Příběhem tohoto roku byla rozepsaná fantasticko-romanticko-historická záležitost z budoucnosti :D Pojmenovala jsem ji Dáma ctí barvu.




Článek o NaNo 2018

O knize:

Dáma ctí barvu – zatím nedokončená

Počet stran: uvidíme :)




Rok 2019

Druhé NaNo bylo dost napínavé, protože jsem ještě první den nevěděla o příběhu nic moc. Nápad na Gambit zatracených se vyloupl doslova za pět minut dvanáct a já jsem netušila, jestli má jen potenciál povídky, nebo z toho bude těch 50 tisíc. Naštěstí se ukázalo, že krátké povídky prostě psát neumím :) Příběh se odehrává ve stejném světě, jako Dáma, jen o pět staletí dřív a vypráví o tom, jak všechno začalo.



Článek o NaNo 2019

O knize:

Gambit zatracených  – dokončeno 19. 3. 2022

Počet stran: uvidíme :)

Počet slov první verze. 118.255

 


...


Rok 2020

Dopadlo to přesně tak, jak jsem předpokládala. Pustila jsem se do pokračování Gambitu, který jsem rozepsala loni. Nějak to ale nabývá, takže je dílko stále ve stavu nedokončených. Už ale moc neschází...




Článek o NaNo 2020

O knize:

Gambit zatracených - dokončeno 19. 3. 2022

Počet stran: uvidíme :)

Počet slov první verze. 118.255




...


Rok 2021

Plány před byly následující: Při troše štěstí budu dělat na hotovém Gambitu, aby mohl vyrazit do světa. Pokud ne, asi budu muset dopsat Dámu. Rozdělávat třetí knihu z hromady nápadů dřív, než dokončím rozepsané, se mi zdá jako fakt blbej nápad.

Proto jsem se toho blbého nápadu chytla a vznikl třetí příběh ze stejné série. Tentokrát má název Rošáda aneb vzestup S.V. a vypráví příběh jedné z postav Dámy, která tam měla spíš vedlejší roli, jenže já jsem nějak potřebovala dát jí - respektive jemu - vlastní prostor, aby mi ukázal, co ho dovedlo tam, kde je.




Článek o NaNo 2021

O knize:

Rošáda aneb vzestup S.V. - zatím nedokončená

Počet stran: uvidíme :)



...


Rok 2022


Pokud do toho půjdu znova, o čemž mám teď trochu pochybnosti, bude vyvoleným příběhem ten, na který se v předchozím roce nedostalo. Zatím má pracovní název Zbytek a je z úplně nového světa.



Žádné komentáře: