3. 10. 2019

Čtvrtletka III. 2019


Nechutnou rychlostí odcválalo za obzor času další léto a přichází podzimní a zimní čtvrtletí. Moje oblíbené :) A taky přišel čas ohlédnout se za tím uplynulým.

Minulé čtvrtletí jsem si vymyslela motivační akci na přečtení domácích zásob. To se osvědčilo a pokračuje i teď s malým rozšířením.
Napadl mě nový blogovací pokus a sama jsem zvědavá, jak to klapne. Rozhodla jsem se dát více prostoru starším knihám nebo takovým, o kterých se v blogosféře nemluví. Čtenosti článků to asi neprospěje, ale na druhou stranu dostanou svou šanci získat čtenáře i jiné knihy než aktuální novinky. Navíc to má i ten bonus, že budu čím dál méně zapomínat na nepřečtené kousky doma :)

Ne že bych si snad četla u moře, ale léto je léto :)


červenec

Po červnovém čtecím útlumu v důsledku nástupu na nové místo jsem se to rozhodla trochu rozjet. Mohla za to i hromada domácích zásob určená k přečtení a taky skvělé knihy, které jsem si vybrala ke zhodnocení od mých štědrých sponzorů.

Celkem jsem slupla 10 knih a 4.202 stran.


Model pštrosátor s výběrem červencových pecek.


Přečteno v papíru
Rivalové, Nejtemnější část lesa, Pekelná díra: Vzpoura*, Smrtící řeka*(R), Pan slušňák*(R), Ptačí zpěv, Zatmění, Rozbřesk

Přečteno ve čtečce

Nováčci v knihovně
Ostrov, Nezapomeň, Invaze, Jak být Carolin, Blízko obzoru, Vlci zimy, Ztracená zápletka, Odinovo dítě, Furyborn

Ach ty akce na knižních závislácích, ty mě zničí :) ale nekupte to, když je to tak výhodný!


srpen

Srpen nějak hrozně moc utekl, ani nevím jak. Dokonce se mi podařilo ani moc neutrácet, ale na čtení jsem měla štěstí – samé perfektní kousky. Seznam domácích nepřečtenců nabízel zajímavý výběr a i když jsem nestihla všechny, stihla jsem dost. Konec konců čtení není závodění.

Přečetla jsem 6 knih a 2.704 stran.


Některé kusy jsou neodolatelné.


Přečteno v papíru
Bitva oSalajak*(R), Snílek neznámý, Manželka mezi námi, Legenda o krvi a lásce

Přečteno ve čtečce
Království popela, Všechny tyto světy*(R),

Nováčci v knihovně
Lískový les, Seznam mrtvých*, Podlý král



září

Děcka táhnou zase do školy a já do knihkupectví. Netrpělivě už vyhlížím podzimní novinky a sumíruju si seznam Vánočních přání – svých pochopitelně :D. Navíc výběr domácích zásob na září je po čertech neodolatelný. Nejraději bych je četla všechny hned a přitom je mi jasné, že všechny nestihnu.
K tomu se mi poštěstila nová spolupráce s nakladatelstvím Epocha, u kterého není problém vybrat dobrou četbu. Za spolupráci moc děkuji! Jedna spolupráce mi taky ubyla – nemám youtube, nemám instagram a blogy už holt asi nefrčí :)

Zářiový součet je 8 knih a 2.826 stran.

Nevím, kam se poděl pštros, ale čert zdatně zaskočil.


Přečteno v papíru
Divotvůrce, Přísně tajné skandály* (R), Čarodějky malostranské* (R), Temnější tvář magie, Tím všechno začíná, Podlý král, Tisíc kousků tebe

Přečteno ve čtečce
Skryté poselství (R),

Nováčci v knihovně
P.S.: Líbíš se mi – kniha z výměny, Chutná těla, Vlčí princezna, Nulový stav, WD: Vzestup guvernéra, Dveře do prázdnoty, Bestie je zvíře, Zmije, Everless, Divoká labuť a jiné příběhy, Tím všechno začíná, Talon: Zkouška věrnosti

Klasická návštěva LK :D a jinak bazary a výměny, ale ani klasické knihkupectví tentokrát neostrouhalo.




čtvrtletí celkem?

Celkem 24 knih a 9.732 stran. Koupila jsem „jen“ 24 knih. 

Ale za ty nákupy může září a to jsem se ještě fakt hodně krotila. Musím nechat něco do vánočních seznamů - aneb milý Hoste a Argo, kvůli vám by jeden chcípnul hlady :D a CooBoo si taky přihřálo polívčičku. 
Vyšlo to ale v celku dobře. Co jsem přečetla, to jsem koupila :)

Knihy, na které už názor na bloGu je, jsou označeny u názvu * a po kliknutí vás odkaz mrskne přímo na konkrétní článek. Všechny články, které si budete chtít přečíst, najdete taky v seznamu článků na bloGu zde. Nebo v albech naFCB tady.

Všechny přírůstky jsou k nahlédnutí na FCB stránce bloGu zde.

Výtisky ke zhodnocení, které mi poslali z Palmknih a Epochy najdete pohromadě tady i s odkazy na hotové články. Za poslané knihy moc děkuji!


závěrem

Chtěla bych poděkovat Palmknihám za možnost s nimi dlouhodobě spolupracovat a za recenzní kousky do mojí čtečky, které mi posílají. Této spolupráce si patřičně vážím a doufám, že i oni jsou spokojeni. Moje díky si zaslouží také nakladatelství Epocha za důvěru a novou spolupráci.
V neposlední řadě děkuji i svým pravidelným i nepravidelným čtenářům a těm, kteří občas zanechají komentář. Těší mě, že je vás tolik a komentáře mi vždycky udělají radost.


4 komentáře:

Lucy Lillianne řekl(a)...

tak ty čísla, to už jsou pořádné statistiky, přes 4 tis stránek za měsíc rozhodně nikdy nedám :O

Nikolaoss řekl(a)...

To je jak kdy, když mi kniha sedne, tak čtu a čtu. Horší to je, když se děj táhne. Někdy bych si přála dostávat korunu za přečtenou stránku :D to by byl hezký přivýdělek. Děkuji za komentář a přečtení.

TheMellory řekl(a)...

Moc pěkně udělané shrnutí. :) I když já bych takových čísel nikdy nedosáhla. :)

Nikolaoss řekl(a)...

Ale jo :) když jsou dobré knihy, jde to samo :) Díky za komentář a přečtení.