11. 7. 2020

Čtvrtletka II. 2020



Jaro-letní čtvrtletí se neslo v duchu covidího průšvihu a kvůli karanténě v celkově zpomaleném a lenivém duchu. Ne že by se mě to nějak dotklo, protože naše fabrika fičela dál, i když v kanclíku panoval trochu pomalejší režim než by na začátku sezony měl. Útlum a zklidnění za okny měl vliv i na mě a sedl na mě kopr jako hrom. Snad se z toho v dalším čtvrtletí konečně dostanu.

Dobré je, že letos nejsou tak příšerná vedra a za okny je spíš pršlivo. Asi bych měla tohle počasí přestat chválit, lidi mě za to nenávidí :), ale mně to vážně vyhovuje. Ještě se zbavit toho kopru a budu vážně spokojená.

 


Duben

Duben psací

Na začátku dubna jsem si vzala dva dny dovolenou, abych měla čas na psaní, protože chuť už byla řádná. Takže jsem celé dva dny uklízela kvartýr :( Naklizeno mám, to zase jo, ale s textem se mi podařilo hnout zase až o velikonočních volnech. Trochu se mi taky rozhodily plány na NaNo v listopadu, protože o slovo se hlásí pokračování Dámy a ten nový kousek. Nějak se mi v hlavě neumí dohodnout, kdo půjde na řadu první. A co tak dopsat ty předchozí, he?

Duben čtecí

Na duben mi vyšly fakt skvělé knihy z domácích poliček. Až tak skvělé, že jsem nechápala, proč mi tu ležely rok nepřečtené – jo vlastně vím, loni mě ždímaly spolupráce do krve. Je to možná divné, ale v tuto chvíli jsem opravdu ráda, že mám jen jednu stálou a sem tam náhodnou, když si napíšu.

Papírové: Smrtka*, Playgroung, NeObyčejní, Útok obrů*, Easy, Ve stínu hvozdu, Případ ztraceného zubu, Zářící ruiny

E-knihy: Leichenberg *(R), Enchantéé: Okouzlená *(R),

 

Nováčci v knihovně

Ohnivý květ – piráti mě pořád ještě baví.

V zajetí zimy – knihy inspirované slovanským folklórem mě táhnou, jsou jiné než všechny ostatní

Zářící ruiny – poslední díl série, která mě fakt chytla

Dvojníci, Hříšní světci  - akce 1+1 zdarma, nekup to, když už to dlouho chceš :)

Nanos – slušná sleva a téma se mi zdá zajímavé

Mezi dvěma světy, Rozum a cit v 21. Století – nájezd na rekonstruovanou prodejnu LK

 

Celkem 10 přečtených knih,  3.906 stránek a koupeno 8 nováčků.



 

Květen

Květen psací

Kupodivu jsem se nakonec celkem rozepsala, i když míň, než bych chtěla. Rozhodla jsem se, že se nebudu tlačit do Gambitu, když mám chuť na Dámu a obráceně, takže mezi nimi tak poskakuju a docela mi to vyhovuje (zatím). Snad se to už nezadrhne. Navíc se vynořují nové nápady, tak se musím držet, abych nejdřív dopsala ty staré a nepadla do věčného nedopsaného kolotoče.

Květen čtecí

V domácím nepřečteném pořadníku mě opět očekávaly takové pecky, že jsem nevěděla po které dřív sáhnout a že nestihnu všechny, bylo víc než jasné. Do toho navíc vyšly některé mnou hodně očekávané věci, které jsem si chtěla přečíst hned, takže předbíhaly frontu.

Papírové: Artemis, Říše *(R), Nikdynoc, Zlodějský tanec, Temný duet, Zlodějská přísaha, Sestry z Versailles*, Víš kdo se dívá?* (R), Dávám ti své tělo

E-knihy: Rytmus, já a Malychin, Nespasitelní *(R)

 

Nováčci v knihovně

Akce u Dobrovského 1+1 mě zcela udolala :) pořídila jsem dlouho chtěné kousky Nixia povstává a Nixia nespoutaná, Co se skrývá v lesích a navíc k tomu Všechny hvězdy na nebi. Pak vypukla akce na prodejnách a já pořídila ještě Morfeův gen a Deset tisíc životů.

Zlodějská přísaha – když musíš, tak musíš. Tohle jsou fakt příjemné knihy

Prokletá věž – odolat nové Merglové nelze

K narozeninám jsem dostala Boží hrob a Zmizení Sáry Lindertové.

 

Celkem 11 přečtených knih,  4.042 stránek a koupeno 8 nováčků.

 



Červen

Červen psací

Jak jen tu tragédii shrnout do pár řádků? Asi není potřeba. Trpím absolutní nechutí přemýšlet. Raději civím na dokumenty na YT. Když už by byla chuť, nejraději bych se pustila do obého, takže nezačnu pro jistotu nic. Dokonce i články na bloG, které mám většinou na rozepsání, ze mě lezou jak z chlupaté deky. Fakt jsem na kopanec s rozběhem…

Červen čtecí

V zásadě si není na co brblat, ale zdá se, že nechuť k duševní činnosti se usadila i ve čtení. Nějak jsem to nehnala, čuměla jsem na ty dokumenty :)

Papírové: Všichni ptáci na nebi, Kouzelný ostrov *(R), Zloději dýmu, Svět démonů, Poušť v plamenech, Zrádce trůnu, Zmizení Sáry Lindertové

E-knihy: Město v oblacích*(R),

 

Nováčci v knihovně

Noční cirkus, Noční labuť, Svět démonů, Finch – všechny za peníze, které jsem dostala k narozkám. Jedna lepší než druhá :)

Kniha M – akce za dobrou cenu a téma se taky zdá zajímavé

Zákon jednoho – zase jedna akční

Meta – jsou knihy, kterým se prostě těžko odolává a tahle má ohlasy jedna báseň

Zrádce trůnu – po přečtení prvního dílu jsem si ji sehnala na bazu

Jejich moře – vypadá to velmi, velmi zajímavě. A po přečtení první věty… :D musela být moje.

 

Celkem 8 přečtených knih,  3.042 stránek a koupeno 5 nováčků.

 



čtvrtletí celkem?

 Celkem 29  knih a 11.010 stran. Koupila jsem „jen“ 21 knih. 6 jsem dostala jako dárek.


Knihy, na které už názor na bloGu je, jsou označeny u názvu * a po kliknutí vás odkaz mrskne přímo na konkrétní článek. Všechny články, které si budete chtít přečíst, najdete taky v seznamu článků na bloGu zde. Nebo v albech naFCB tady.

Všechny přírůstky jsou k nahlédnutí na FCB stránce bloGu zde.

Výtisky ke zhodnocení, které mi poslali z Palmknih, Grady a Epochy najdete pohromadě tady i s odkazy na hotové články. Za poslané knihy moc děkuji!

závěrem

Chtěla bych poděkovat Palmknihám za možnost s nimi dlouhodobě spolupracovat a za recenzní kousky do mojí čtečky, které mi posílají. Této spolupráce si patřičně vážím a doufám, že i oni jsou spokojeni. Moje díky si zaslouží také nakladatelství Epocha  a Nakladatelský dům Grada za důvěru a spolupráci.

V neposlední řadě děkuji i svým pravidelným i nepravidelným čtenářům a těm, kteří občas zanechají komentář. Těší mě, že je vás tolik a komentáře mi vždycky udělají radost.

 


2 komentáře:

TheMellory řekl(a)...

Je vidět, že jsi měla spoustu pěkných knih ke čtení. :) Přeju ať je tomu tak i v dalším čtvrtletí.

Nikolaoss řekl(a)...

Díky :) myslím, že bude. Začala jsem dost slibně :)