2. 3. 2024

Měsíční rádobych - březen 2024

 






Únor bývá obvykle krátký, ale většinou se mi táhne. Letos tedy ani náhodou a to je o den delší. Vím, že to začíná být už dost ohraná písnička, ale fakt čas neuvěřitelně zběsile cválá vpřed. Únor navíc přinesl počasí vpravdě jarní. Asi více jarní, než co kdy pamatuji. Z plánů na hory tedy sešlo. Nemůžu ovšem říct, že bych toho nějak extra litovala. Není přeci nutné každý rok lyžovat. Jsou i jiné pěkné sporty, například lezení. Jo, lezecké plány mi pořád vycházejí.

Co se dalších rádobychových plánů týká, jaksi se mi daří dodržovat jen ty čtecí. A v únoru jsem měla hodně šťastnou ruku na fakt extra dobré knihy. Dokonce až tak dobré, že nejde vybrat jednu knihu měsíce, která byla nej. Přečetla jsem jich deset a z toho nejméně tři byly superpecky. Asi bych nějakou vylučovací metodou dospěla k té nejlepší, ale moc se mi do toho nechce, protože bych ostatní odsunula, což si žádná z nich nezaslouží. Ale tak dobře:

Od Sochařů masa jsem očekávala, že to bude paráda. A taky byla. Pád všech neřádů na tom byl stejně a i od Noční partie, jsem měla velká očekávání, byť mě ani ve snu nenapadlo, že ji přečtu za neděli. Série Vládci popela byla rozhodně překvapením a mnohem lepší sérií, než druhá od autora. A tak nějak mi zůstalo Valentýnské prokletí, což bylo rozhodně největší překvapení měsíce. Tak že by tak? :D Všechno více či méně oddechové knihy, ale bavily mě a úplně pohltily a to je hlavní.

Konečně se mi rozjíždí také novinkový trh a začínají mi padat předobjednávky, na které se těším. Šťastný život knihomila pokračuje :D

Tolik k únoru. Jde se dál:




 

Co plánuji na březen?

 

Rádobych čtecí:


Tři vyvolené z února:

Valentýnské prokletí bylo vážně překvapením. Ani ve snu by mě nenapadlo, že kniha bude tak dobrá. Zvlášť, když vezmu v úvahu, že jsem ji koupila jen kvůli obálce a nízké ceně. Jasné, je to oddechová YA, ale já si na to fakt potrpím a baví mě to. Od Sochařů masa jsem měla velká očekávání a kniha jim dostála zcela a beze zbytku. Nabyla jsem přesvědčení, že autor mě zklamat prostě nemůže a těším se na jeho další knihy. Dočíst jsem se rozhodla neřádovskou sérii. Pád všech neřádů očekávání také splnil, čekala jsem sice nějaký mega konec, což úplně nebylo, ale se zakončením jsem spokojená.

 

Tři vyvolené na březen:


Jedna stará více než 3 roky

Na březen jsem zvolila Odměna z pekla. Koupila jsem si ji kdysi na bazaru. Fakt myslím, že bude dobrou protiváhou všem těm romantikám :D

Jedna z loňska

Tady vyberu knihu Tlukot tisíců srdcí. Zase abych vyvážila tu předchozí, která bude asi maso :D

Jedna z rozečtené série

Vyvolenou se stává Harrow devátá. Trocha nekromantů nikdy neuškodí a navíc brzo vychází další díl.

 

Fakt doufám, že budu mít na knihy stejně šťastnou ruku, jako v únoru. To byla jedna pecka za druhou. Teď je to zajímavé kombo. Dost se těším.

 

Rádobych psací:


Ohlédnutí za únorem:

Vzhledem k tomu, jak dobře jsem si vybírala knihy na čtení, asi nepřekvapí, že na psaní už se mnoho času nedostávalo. No tak jo, ani jsem na to nesáhla. Jen mě napadly další důležité věci, které to ale zase o něco natáhnou. Budou však podstatné pro další pokračování. To tak v podstatě splyne s už napsaným a prostě jen naváže a víc propojí ty postavy, které si zaslouží trochu pozornosti a zatím jí moc nedostaly.

Březnové psací plány:

Čeká mě pár slaměných víkendů, kdy budu doma sama a budu mít klid. Místo úklidu se chystám na psací maraton. Držím si palce! Snad zase nezůstane u držení, ale tlačit na sebe nebudu. Pod tlakem ze mě bohužel diamanty nepadají. Spíš se to pak nedá číst.

 

Rádobych všednodenní:


Tentokrát to bude krátké. Pokračovat v lezení, pomalu se rozběhat a přidat trochu jógy. Nic složitého. A hlavně vychutnat si přicházející jaro.

 

Březnu zdar!

Konec hlášení!





2 komentáře:

Mikimichi Saiko řekl(a)...

Závidím tu čtecí morálku, já jsem během února neměla na čtení vůbec náladu, ale už teď se těším, až zase začnu a začtu se <3

Nikolaoss řekl(a)...

No, já bych spíš potřebovala morálku jinde :D