31. 12. 2018

Čtvrtletka IV. 2018



Vánoce jsou zase pryč.
Nový rok před námi a přinese kdo ví co :). V prosinci jsem skočila do změn rovnýma nohama, takže pro mě bude určitě zajímavý a plný novinek. Je jisté, že se v něm bude číst. Nejméně stejně tak, jako v tom letošním.
Poslední čtvrtletí 2018 bylo opět vydařené a níže si ho tak trochu připomenu.



Jak se mi vedlo v číslech?

Říjen – 8 knih a 3.368 stran
Listopad – 5 knih a 2.088 stran. Přednost mělo NaNoWriMo.
Prosinec – 9 knih a 3.496 stran

 Celková váha všech papírových knih přečtených za čtvrtletí je 8,7 kg. Ještě že to netahám zároveň. E-knihy jsem nepočítala, váha čtečky se mi nezdá být vypovídající hodnotou o čtenářově posilování :)

Které knihy přispěly k pohodovému čtvrtletí?

Přečteno ve čtečce:
Děti času*, Normanské královny Anglie*, Rebelové vln*, Krev teče vždycky červená*, Jana Seymourová*

Přečteno v papíru:
Sleduj mě, Zničím tě a vezmu si co je mé*, Věž úsvitu, Pekelná díra, Návrhář*, Zvíře zrozené z noci*, Krvavé impérium*, Dokonalá přítelkyně*, Impérium času*, Posmrtný život Holly Chaseové, Poslední dny Jacka sparkse*, Medvěd a slavík*, Mona Lisa virus, Vikingové – pomsta synů, Zámek v oblacích, Krutý princ, Poslední dny slávy

Ty knihy, na které už názor na bloGu je, jsou označeny u názvu *. Všechny články, které si budete chtít přečíst, najdete v seznamu článků na bloGu zde. Nebo v albech na FCB tady.



Co mi přibylo v knihovně?

Obskurno, Posmrtný život Holly Chaseové, Diabolik Krvavé impérium, Zámek v oblacích, Zvíře zrozené z noci, Magonie, Slunce je také hvězda, Věž úsvitu, Z kostí a inkoustu, Smrtelné stroje, Ochránce, Spáč, Historie nás dvou, Umění předstírat, Jednou ano dvakrát ne, Královna stínů, Enderova hra, Skleník, Léto, kdy jsme se potkali

Odměny za NaNoWriMo, aneb motivace bez legrace:
Poslední dny slávy, Krutý princ, Jediná maličkost, Napětí, Rebelové vln, Divotvůrce 2

Všechny přírůstky jsou k nahlédnutí na FCB stránce bloGu zde.
Výtisky ke zhodnocení, které mi poslali z Metafory, Dobrovského a Palmknih najdete pohromadě tady i s odkazy na hotové články. Za poslané knihy moc děkuji!

Výhry  a dárky:

Kletba vítězů – výhra na blogu Knižní velryby
Exorcismus mé nejlepší kamarádky – výhra na FCB Chvilka pro tebe
Velký Gatsby – ilustrované vydání – výhra na FCB nakladatelství LEDA
Element ohně - Štědrodenní  výhra na blogu Woodnote

Kůže plná stínů – dárek k svátku

Dárky k Vánocům
Jana Eyrová, Mýty, Páté roční období, Ještě jeden den

Všem, kteří toto čtvrtletí vypsali soutěže, moc děkuji! Pochopitelně obzvlášť těm, jejichž soutěž se mi poštěstilo vyhrát :).

Všechny najdete pohromadě tady i s odkazem na článek, pokud se mi už knihu podařilo přečíst a zhodnotit.

Závěrem
Chtěla bych poděkovat Palmknihám za možnost s nimi dlouhodobě spolupracovat a za recenzní kousky do mojí čtečky, které mi posílají. Této spolupráce si patřičně vážím a doufám, že i oni jsou spokojeni. Moje díky si zaslouží také nakladatelství Metafora, což je moje druhá pravidelná spolupráce, která mi dělá radost knihami. Doufám, že moje články potěšily zase je :) Už delší dobu si užívám i spolupráci s knihkupectvím Knihy Dobrovský. Takže moc děkuji i jim.

V neposlední řadě děkuji i svým pravidelným i nepravidelným čtenářům a těm, kteří občas zanechají komentář. Těší mě, že je vás tolik a komentáře mi vždycky udělají radost.

Přeji všem krásný rok 2019 a hodně parádních příběhů!




2 komentáře:

Knižní velryby řekl(a)...

Teda, taky toho nemáš málo! Jak se ti líbil Krutý princ? Zajímal by mě tvůj názor, jestli bude recenze tak si ráda počkám ;)

Nikolaoss řekl(a)...

Já jsem starý knižní hamoun :) Krutý princ se mi líbil, Holly nikdy nezklame, Článek bude, jen co ho dopíšu, nějak mně ten začátek pracovního roku rozhodil psací tempo. Že jsi to ty, šoupnu ho v pořadníku nahoru :) Díky za komentář a přečtení.