31. 8. 2012

Čtenářský deníček


… aneb návrat do školních lavic …





Taky jste to ve škole tak nesnášeli? Já strašně!
Psaní čtenářského deníku.

Číst mě bavilo, nějakou knížku jsem měla prakticky pořád přirostlou k ruce a tak to zůstalo. V poslední době tedy proběhla i u mě – zarytého odpůrce – změna a k ruce přirostla čtečka elektronických knih, aby se stala naprostou závislostí. Proč tedy nezkusit i čtenářský deníček elektronicky? :)

Takové to školní: „proč mám o tom psát, když už jsem to dočetla a stejně to všichni znají“ se změnilo s příchodem stránek Bookfan.
Zde si každý může vytvořit svoji knihovnu a napsat ostatním svůj názor na knihu, kterou četl. Já toto nejdříve jen využívala k tomu, abych objevila nové knihy, které by pro mě byly zajímavé. Postupem času jsem napsala hodnocení o pár větách a začalo mě to bavit.

A teď to tedy dorazilo sem :) Či spíše brzo první dorazí :).
Nedělám si nárok na to, že se jedná o recenze na knihy, protože recenze to rozhodně nejsou.
Pouze můj názor na knihy, které jsem přečetla a které mě nějak zaujaly – pozitivně i negativně. Nebo naopak totálně zklamaly.
Prosím, berte to tedy takto :).

A to by jako úvod mohlo stačit.



Žádné komentáře: