22. 4. 2016

Tour de bazáč - nové poklady v knihovně


Znáte takové to předsevzetí „nebudu moc utrácet za knížky“? Pak taky určitě víte, jak to pokaždé dopadne :).
 Předsevzetí bylo „jenom tři, tenhle měsíc fakt maximálně tři…“. V knihkupectví jsem ulovila jednu knihu, ty ostatní ke mně přišly z bazáče na Databázi knih. Celkem pět nových krasavic. Tentokrát musím přiznat, že jsem řádila jak tajfun, ale moje úlovky stojí za to. Posuďte sami:


Když běhá žena

Už jsem přečetla spoustu knih o běhání, které napsal nějaký mužský, ale žádnou od kolegyně běžkyně. Tato maličká knížečka mě přitáhla svojí milou obálkou a anotaci, která prostě nabízí opravdu ženský pohled na věc :). Hodnocení na Databázi je 81%, což je na knihu o běhání poměrně dost vysoké číslo, tak jsem zvědavá. Na databázovském bazáči se mi ji taky podařilo sehnat.


Bez šance

U této knihy jsem poměrně dlouho váhala, jestli ji pořídím nebo ne. Nadšené recenze mě kupodivu tentokrát spíš odrazovaly, ale příběh mě velice lákal a obálka je také dost přitažlivá. Nakonec jsem ji objevila v bazáči na Databázi za 160 káč, takže jsem nezaváhala a šla do ní. Už ji mám dokonce přečtenou a článek o ní bude brzo.  S databázním hodnocením 87% moc nesouhlasím. Podle mě by si zasloužila více.


Jackaby

Nevím, co mě přesvědčilo o tom, že tuto knihu musím mít :). Možná sympatický název, půvabná obálka. Určitě ale přispěly nadšené recenze na internetu. Na Databázi má hodnocení celkem slušné a to 79%, jsem už tedy docela zvědavá, jak se bude líbit mně.


Dáma z popela

Po téhle krasavici jsem toužila už dlouho. Zaujala mě jak obálka, tak téma, takže jsem si hodila inzerát na Databázi a překvapivě snad do hodiny se mi ozvala nabídka. Teď už jen čekám, až mi domů dorazí balíček. Hodnocení je velmi dobré – 87% a taky komentáře ostatních vyznívají tak, že to byl rozhodně dobrý kup.


Wicca

Já jsem prostě věděla, že do toho knihkupectví nemám lézt. Šla jsem se sice podívat po jiné knize, ale zapomněla jsem název a nechtěla jsem se zařadit mezi zákazníky typu: „ …víte, má to červenou obálku a v názvu je asi kouř…“, takže jsem tak jakoby pátrala po knihkupectví a padlo mi do oka tohle. Dostala mě obálka a navíc moje oblíbené čarodějnické téma. Porušila jsem svoji zásadu „nesahat“. Sáhla jsem, zaujalo, koupila jsem. Naštěstí stála jen 139 ká, tak to tolik nebolelo a navíc jsou v jednom svazku všechny díly. Na databázi má neurčité hodnocení 73%, vypadá to, že by mohla být dobrá a oddechová.

Úlovky jsou pěkně usazeny v knihovně na polici „k brzkému přečtení“. Teď už jen najít čas na to, aby z police začaly taky trochu mizet. Už na ní nezbývá moc volného místa :). Tolik knih a tak málo času! Ach jo! Ne, samozřejmě si nestěžuji. Lépe než kdyby nebylo co číst :).


A co vy? Četli jste některou? 


6 komentářů:

Šárka Fofoňková řekl(a)...

Dáma z popela mě hodně láká :) Pěkné čtení přeji :)

Nikolaoss řekl(a)...

Děkuji :) už se nemůžu dočkat až mi dorazí.

Kristýna, The Book Talk Blog řekl(a)...

Přeju příjemné čtení - přírůstky jsou moc pěkné! Láká mě hlavně Jackaby a chystám se i na Bez šance... Ale jak píšeš - tolik knih a tak málo času. Doma mám opravdu strašnou frontu čekajících titulů :) Přeji hezké pondělí :)

Nikolaoss řekl(a)...

Zdá se, že fronty stojí všude :) Také přeji hezké pondělí a děkuji za komentář.

Ettelwen řekl(a)...

Jak tak koukám, také nakupuješ na bazaru Databáze knih, já tam strašně ráda hledám různé knižní kousky a vždy jsem zvědavá, jaká kniha mi přijde :)

Nikolaoss řekl(a)...

Hlavně se tam dá sehnat skoro cokoliv :)