6. 12. 2016

Novinkovník - z druhé ruky a za pět prstů


Jak už název napovídá, hlavním tématem budou opět bazarové kousky a mezi nimi vykoukne sem tam recenzní výtisk. Bohužel většinu těchto novinek (krom recenzních) pěkně odevzdám k zabalení pod stromek :), ale zase si říkám, že pod stromkem budou aspoň knihy, které stoprocentně chci. A taky mi to dopřálo šanci se trochu rozšoupnout :)

Strašidelně-fantastické recenzáky

Opět jsem neodolala dvěma recenzním knihám. Až uvidíte, o které lákavé kusy jde, určitě mě pochopíte.
První z lákavých novinek je kniha Elementum. Údajně by měla být prvním dílem nové série a já už jsem na ni zvědavá :) Anotaci na DK najdete zde. Druhý kousek je od Omegy a jmenuje se Lovci duchů. Ačkoliv se u knih celkem nerada bojím, téhle jsem odolat nedokázala. Budu se bát, ale těším se na to :) anotace zde.



V hlavní roli holky a jeden detektiv

Následuje čtveřice knih, které jsem sehnala na DK za ceny více než lákavé až naprosto neodolatelné, o čemž svědčí to, že je mám, či spíše budu mít pod stromkem.
První z nich je detektivní, nadpřirozenem šmrncnutý třetí díl série Peter Grant - Šepot podzemí. Hodnocení 90% mě jen utvrzuje v tom, že tahle série bude skvělá.
Druhou knihou o jejíž dokonalosti jsem také přesvědčena jsou Stránky světa. Po téhle koukám už od doby, co vyšla, tak už to snad do vánoc vydržím :) V kubulínské stáji se pozdržíme i nadále s dalším úlovkem, který nese název Mrazivý oheň a celou hromádku uzavírá kniha Královna Tearlingu, která je sice staršího data, ale ke mě se zatím nedostala.



Jak to máte vy s nakupováním knih pod stromek? Fungujete na seznamy a náhodný výběr nebo si pořídíte co chcete a pak se nemůžete dočkat Štědrého večera?                                                      



A nakonec, jako bolestné po mučení u kata (byla jsem u zubaře :)), jsem zaskočila jen tak na slepo do antikváče a sehnala tam poslední díl, který mi chyběl v detektivní sérii. Stál jen 180 kaček, pevná vazba, prosím, a je v perfektním stavu - Ve službách Zla.



Na závěr, jako vždy, přichází oblíbené otázky pro uspokojení mé zvědavé duše :) Znáte některou? Máte některou? A co ještě mi nesmí ujít?


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Cestitka za december
https://twitter.com/GlenRose83/status/805477866238570496