19. 6. 2016

Tour de... levné knihy


... a taky jedna výherní :)

Zase ty Levné knihy... :) ale aspoň to moc nestojí, jen si člověk občas trochu strhá záda, jak vláčí kořist do své čtenářské jeskyně :) tentokrát jsem hubený úlovek zvládla odnést v ruce :) Prostě nebyla bych to já, abych se nenechala zlákat LK a nestrčila do toho obchůdku aspoň nos těsně za dveře. A pochopitelně málokdy zůstanu jen kousek ode dveří, ale prošmejdím to tam důkladně, aby mi náááhodou něco důležitého neuteklo :). Tentokrát jsem šla docela na jistotu pro jednu známou knihu, no a když už jsem tam byla...

Takže co jsem ulovila tentokrát?

Solaris

Ano, tohle je ta známá pecka, která mi dosud na poličce v knihovně chyběla. Abych pravdu řekla, docela se i divím, jak se ocitla v LK. Ještě jsem ji nečetla, ale těším se na ni. Hodnocení 82% je dobré, takže za těch pár korun si určitě nadávat nebudu :) a navíc mám na ni spoustu doporučení od kamarádů.

Posedlost
 

Tuhletu mi nedoporučil vůbec nikdo, jen jsem na ni četla ne zrovna dobrou recenzi, tak jsem byla rozhodnutá, že si ji nekoupím. Jenže jsem kolem ní pořád chodila, sem tam ji prolistovala, přečetla anotaci a pořád jsem si nějak nebyla jistá. Pak jsem ji namátkou otevřela, kousek si přečetla a kniha šla se mnou :). Hodnocení na DK 66% žádnou velkou pecku neslibuje, tak se asi nechám překvapit.

No a konečně ta výherní:

Predátor: Vpád

Tuhle jsem vyhrála v soutěži s Baronetem. Není to úplně typ knih, které bych četla pravidelně, ale film docela můžu, tak třeba mě nezklame i kniha, jsem na ni rozhodně dost zvědavá. Hodnocení má překvapivých 95%.

To je z dnešních úlovků všechno. Přes léto nejspíš vyhlásím nakupovací stopku a budu si jen číst, zatím tomu nahrává i počasí :). A taky moje nepřečtená police krapet praská ve švech.

Znáte některou? Četli jste?


6 komentářů:

Zuzana Boháčová (Wish) řekl(a)...

Kolem Posedlosti chodím taky už nějakou dobu. I se mi líbí ten obal. Fortuna Libri má takový dobrý na omak. :)) Ale nakonec mě ty ohlasy spíš odradily. Byla za stovku (ted ji možná o něco zlevnili), a to se mi za ní díky těm ne zrovna pozitivním reakcím dávat nechtělo.

Rachel Roo řekl(a)...

Posedlost jsem cetla a nebylo to spatny, ale spis takovy prumer. Jestli muzu neco doporucit, tak Pet dni, taky od Fortuny a taky v LK, naprosto top knizka :)

Bára Alexová řekl(a)...

Tento měsíc jsem v Levných knihách byla hned dvakrát a vybrala jsem si tam docela prima kousky :)

Nikolaoss řekl(a)...

Děkuji všem za komentáře a taky Rachel Roo za doporučení knihy. Už se mi stalo víckrát, že jsem šla s názorem proti proudu, takže doufám, že to tak bude i u Posedlosti :)

Knižní svět řekl(a)...

Ha, zrovna na Solaris jsem v LK koukala, ale nijak zvlášť mě to nezaujalo... Koukám, že to byla chyba... no, zítra se po ní určitě mrknu :D

Nikolaoss řekl(a)...

:D taky se takhle inspiruji po různých blozích :) děkuji za přečtení a komentář.