4. 4. 2016

Úlovky - aneb Tour de Levné knihy


Jak už to tak bývá při jakékoliv cestě vlakem, vede moje cesta přes obchod Levné knihy. Ono je to více méně po cestě... tak úplně ne, musím se kousek vracet, ale těch pár kroků navíc za to většinou stojí. Tentokrát jsem si šla pouze pro jednu knihu a odešla jsem se třemi, jen tu, kterou jsem původně chtěla nemám :) a ani nevím, která to měla být.
Co jsem ulovila?

Smolný rok




Knížka mě naprosto okouzlila obálkou. Anotace a recenze na Databázi knih také vypadají přitažlivě. Hodnocení 86%, hmmm...  Román pro ženy o rodině a pevných poutech, která vytváří - to cituji anotaci, ano, poslední dobou se mi líbí i takové literární počiny.

Temná hrdinka




Opět přitažlivá obálka - asi budu vizuální typ :) jestli něco takového existuje. Knížka má být o upírech, ale podle anotace to nevypadá na úplný slaďák, takže proč ne. A když už, tak jsem vzala i druhý díl série - jednak, za tu cenu: no nekupte to a dvak co když to bude dobré a dopadnu jak s Nekonečnou oblohou a druhý díl nebude k sehnání. Na Databázi knih je najdete zde a zde. Hodnocení nad 80% slibuje zajímavé čtení.



Tyto "úlovkové" články jsem původně nějak nechtěla zařazovat, ale tentokrát mě výsledek nákupů tak potěšil, že prostě musím :) snad mi tedy čtenář odpustí!



8 komentářů:

Spisy jedné knihomolky řekl(a)...

V pátek se také chystám do Lk a jednoznačně chci Temnou hrdinku :) A pak se uvidí, co ještě ulovím. :D

Nikolaoss řekl(a)...

Tak šťastný lov :) já už přemýšlím o ještě jedné menší lovecké výpravě pro Nespavost, ale ještě uvidím.

Chensie Ips Svět Mezi Řádky řekl(a)...

V LK se lovilo mezi těmi novinkami naprosto nádherně. Krásný úlovek! :o)

Nikolaoss řekl(a)...

To jo, nejlepší na tom je to překvapení, co že tam člověk najde za poklad :)

Lory Humble řekl(a)...

Ani jednu z knížek sice neznám, ale obálky druhých dvou jsou vážně nádherné :)
Lory Humble

Nikolaoss řekl(a)...

To jsou :) taky to byl hlavní důvod, proč jsem je vzala do ruky :)

SeaBook řekl(a)...

Do LK se také chystám a odejdu s pořádnou hromadou knih! :-D :)

Nikolaoss řekl(a)...

Taky mám ještě pár vyhlédnutých :) Snad ještě pár dní vydrží v regálech a počkají na mě než se tam dostanu.