1. 6. 2015

Úterý v Suchém žlebu


… aneb dneska kašlem na překližku …





Chcete návod pro brňáky, jak si udělat krásné úterní odpoledne? Lezete? Tak se, jako my, vykašlete některý všední den na překližku a zajeďte zalozit do Suchého žlebu nebo na Kateřinský prst. Stačí, když se vám sejde počasí, pár hodin času a dobrá nálada a místo překližky, které bylo za celou zimu dost, můžete mít krásné jarní a voňavé odpoledne na skalkách.
Začít můžete pěkně zlehka, jako my, na Kateřinském prstu na cestách okolo obtížnosti 5 – Lázeňská, Pravý kout a Janina cesta. Pro výkonnější kusy se zde najdou parádičky Záviš 7 a Nekonečný příběh 8- a další lezecké lahůdky, na které se bohužel zrovna tohle úterý nedostalo, protože jsme tam nebyli tak úplně sami a opuštění :). V případě nečekaného návalu lezců (skutečně se neočekává, i když to nechápu) je možné prchnouti dále do Suchého žlebu na některou z dalších stěnek. My jsme možnost využili a žlebem plným fialových, úžasně omamně vonících kytek, jsme se přesunuli na Henryovku. Jedna ze zde se radostně vinoucích  6+ už na mě byla bohužel až moc, takže ji mám rozlezenou na příště. Doufám, že nás tam počasí už konečně pustí a že si Alda pamatuje, která 6+ to byla :).

Fotek je málo, protože já neměla foťák a i kdyby, jak bych fotila při jištění ... ačkoliv teď mě napadá - jak můj drahý prvolezec jistil, když fotil? :).




Žádné komentáře: