10. 10. 2011

Podzimní lezecké radosti



… vápno v krasu přece vůbec neklouže …

První zářiový Sloup proslul touhletou hláškou. Tenhle motivační kec vymyslel Aleš, když jsem se sápala vzhůru po Grand Prix (za 6) a supěla jsem, že mi kruci kloužou lezky :) Jinak to byla premiéra mých nových lezek, ale na Sloupu to prostě klou… jasně, už mlčím, je to nohama :)



… z druhé strany vede cesta, jestli chcete nahoru …

Tímto hlodem nás oblažil pěšák na Holštejně, když Honza s Martinem lezli cestu Napřímený zbrojnoš (za 7). Jinak to byl výlet za lezením na Vaňousy, kde jsou sice krásné cesty, ale svou obtížností pro mě naprosto mimo mísu. Padli dvě 7 a jedna 8, pár fotek z jeskyně Lidomorna a nakonec i my.



… normálně blbej překližkář …

Nedělní odpoledne na Sloupu, které proslulo obzvláště několika hity Xaviera Baumaxe a Tří sester v podání Aleše. Na rozlez padla Grad Prix. Pak se lezla cesta Habeš (za 7) a docela pěkná Indie (myslím 7-). Nemesis (za 8), na kterou si brousil zuby Martin, dostane šanci příště.



… místo práce legrace …

Páteční odpoledne na Sloupu, na které mě vylákal Honza. Na rozlez byla moc pěkná cesta Malý špinavý ruce, kterou dal Honza normálně tj. po 7 a já pěkně variantně za 6 a i tak mi to dalo pěkně do těla :) Pak si Honza dal dvě 8 Nemesis a již déle krokovanou Vrať cos vzal. Na svoje tři kroky v Nemesis budu s radostí vzpomínat ještě dlouho :).


Žádné komentáře: