12. 10. 2010

Ferraty na Hohe Wand



Původně se vlastně mělo jet do Dolomit, ale děsivé počasí tam nás nakonec přimělo změnit lokalitu a jeli jsme si užívat ferraty na Hohe Wand.

Před ferratama jsme ještě absolvovali parádní večer ve sklípku v Hustopečích – první den bylo tak hnusně, že jsme se potřebovali někde usušit :) takže jsme při vínečku stmelili kolektiv.

Co říci k ferratám … kdo nezkusil, nepochopí :) myslela jsem, že jsem umanutý lezec, ale tohle mě opravdu chytlo - převísky, komíny … hmmm, parádička :)

Chvilku trvalo, než jsem si zvykla na to, že i normální bota drží na skále jak přibitá a než jsem se přestala snažit cpát špičku všude tam, kam bych ji cpala v lezečkách :).

Bohužel jsme si nemohli vylézt ferratu HTL, protože měla poškozené jištění a byla zavřená … příště …

Jinak to byl parádní povedený výlet a už se těším s touhle bandou na další.




2 komentáře:

phob řekl(a)...

hustyyy...
muzu jen zavidet...

Nikolaoss řekl(a)...

však není problém s příště přidat ...